LightNight

Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Tjaba!

Av Celine - 2 juni 2015 15:07

Nu så kom jag hem ifrån skolan. det var en jobbig dag så jag ska chilla, se på serier o bara ta det lugnt! precis fick jag två saker av min mamma! det har räddat mitt liv. det var ett puder från h&m o en mascara från h&m. jag har annars alltid tagit mammas mascara o puder, men nu har jag äntligen efter 3 månader mina viktigaste saker i hela mitt liv!


här kommer bilderna!                            ha det gött så länge!<3


Powder    märke:H&M           11. ivory mist     



    

Mascara     märke:isadora     Flashing Volume

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celine - 3 november 2015 21:01

Just nu så sitter jag på min säng as trött o katten berdvid mig. Jag ska snart sminka av mig o ksk spela lite mc. Om ni ej vet vad mc är så förkortar jag det för minecraft! Jag har skaffat minecraft på datorn nu i söndags elr måndags? Jag vet inte ri...

Av Celine - 25 oktober 2015 19:18

Ja nu så sitter jag här i typ inte gör något bara sitter på min säng, o så måste man ju ha ont i nacken som vanligt! Jag kan typ inte rör mig med min högra arm det är hemskt! Ni som har haft det/har det vet hur jag känner mig. Nu för två dagar ...

Av Celine - 30 september 2015 09:21

Just nu lyssnar jag på musik. Jag har typ inte gjort så mycket förutom haft skola, handlat o gjort läxor. Jag har ju en ny mobil som kommer ifrån kina. Nu kommer ala säga kina har dåliga mobiler o bla bla bla. Fast nej den är jätte bra, den heter ...

Av Celine - 23 augusti 2015 14:23

hej! jag har ändrat min text färg & storlek! jag vet, jag vet har ej bloggat på länge, det var för skolan börja & jag går ju nu i en ny skola o bla bla bla... det är jätteroligt i den nya skolan, har redan nya vänner & ja det är jätte kul att gå ...

Av Celine - 23 juli 2015 21:09


jag har märkt att jag inte har bloggat på länge men ja som jag ksk har skrivit så var jag i tyskland o så när jag kom hem så har jag inte orkat blogga. så nu sitter jag här o bloggar, så som ni vill att jag ska gör :D    men jag har också inte bl...

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards