LightNight

Alla inlägg under juli 2015

Av Celine - 23 juli 2015 21:09

jag har märkt att jag inte har bloggat på länge men ja som jag ksk har skrivit så var jag i tyskland o så när jag kom hem så har jag inte orkat blogga. så nu sitter jag här o bloggar, så som ni vill att jag ska gör :D 


men jag har också inte bloggat för jag mår inte bra just nu den senaste tiden, så jag får väl hoppasatt ni förstår det o inte tror att jag har slutat med att blogga!!! :,(


men jag kommer försöka blogga så ofta som möjligt! men aa just nu så har jag annars inte gjort något annat. min pappa, syster o farmor ska till tyskland nu då men min pappa o min syster ska till Wacken, o min farmor ska till hennes syster. 


det kommer bli så roligt utan dom!!! XD 

men jag har nu den senaste tiden spelat minecraft på min playstation 3, o har hittat där en server som en kille har gjort. ja o det är en pvp server. ni som inte vet vad är pvp server är så får ni googlea det XP


ja det är mitt liv! jag typ ananrs inte gjort något annat än att tittat på reign spelat playstation  o wii.

har liksom inget annat att göra när jag har tråkigt för min kompis ör i Eypten o kommer tillbaka i agusti non stans i början där. så jag har ju annars ingenting att gör utan GAMEA PLAYSTATION eller att facetimea med min killkompis!!! :,(


men ja har annars inte gjort något annat roligt under veckorna. elelr juste skolan börjar igen om 4 veckor!!! 4 VECKOR!!!! det är det värsta jag har varit med om! XD


men nu har jag inget annat att berätta om hoppas jag! :/ 

annars skriver jag det i nästa blogg inlägg!


ha det gött så längr <3  

Av Celine - 3 juli 2015 21:41

just nu så kollar jag på reign! Pallar ej förklara vad det är! Men några vet vad det är å några inte iallafall är det en serie! Hehe
Jag har inte gjort så mycket denna veckan. Jag har bara vart på bio o vart på grindssjön! O så vidare! Men AA vi hörs väll nästa vecka så

Ha det gött så länge !!!

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards