LightNight

Alla inlägg under augusti 2015

Av Celine - 23 augusti 2015 14:23

hej!

jag har ändrat min text färg & storlek! jag vet, jag vet har ej bloggat på länge, det var för skolan börja & jag går ju nu i en ny skola o bla bla bla...

det är jätteroligt i den nya skolan, har redan nya vänner & ja det är jätte kul att gå i 7:an

alla lärare är snälla, o ja! nu under månaden har jag inte gjort så mycket än att typ gå i skolan, prata med vänner/vara med vänner & annars tänka på skolan!!  

i skolan har vi inte gjort så mycket & förutom att lära känna varandra & jag känner nästan alla i klassen,

o andra jävla skol dagen så gick vi till en jävla sjö i n timme o hade samtidigt tipspromenad, o sen var vi där i ungefär 2 timmar   

nu kommer vi till något annat!!!

 

Nu sitter jag på min säng & väntar tills mitt hår har torkat klart! sen ska jag sminka mig & o byta om!!! mitt liv är för svårt!!!!!! 

 

Ja men nu ska jag ta på mig o sen äta lite o bla bla bla...... 

 

hoppas ni har det gött så länge <3 

 

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards