LightNight

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Celine - 3 november 2015 21:01

Just nu så sitter jag på min säng as trött o katten berdvid mig. Jag ska snart sminka av mig o ksk spela lite mc. Om ni ej vet vad mc är så förkortar jag det för minecraft! Jag har skaffat minecraft på datorn nu i söndags elr måndags? Jag vet inte riktigt längre. Men nu när det skola igen så spelar jag typ nästan bara en timme om dagen ksk längre elr bara oftare. Men ja jag tycker iallafall att det är roligt!

Men imorron ska jag o klassen till simhallen, o jag vill inte det asså fan orkar inte !! O så ska vi ditt nästa vecka igen! Tror jag annars så hörde jag fel. *host... Host

Jag orkar inte riktigt att vara i skolan ibland. Som idag det var två kompisar som typ pranka mig elr dom sa att dom pranka mig men jag tyckte inte att det var kul. Det var typ så jag gick till dom för det hände något innan så jag fick gå ute vägen o sen andra vägen in, så ja. Dom satte sig någonstans som vi brukar sitta, jag gick ditt o sa "vrf" så på skoj sen säger i vi kallar hen i, så säger i "prata inte med oss" jag blev liksom inte ledsen elr så jag blev bara så chockad o tänkte jag har ju fan inte gjort dom något! Men a sen så prata vi tyo inte helva dagen. Jag skulle hämta mina skol saker för spnaskan o så öppnar jag mitt skåp o så helt plötsligt så var det en lapp som ramla ner. Jag tog upp den o så stod det FALSK PERSON! Jag tänkte mig ok, jag visste att det var dom för dom såg mig o gick sen iväg o skratta, men iallafall jag gick till läraren o sa "jag hitta denna lappen i skåpet" så som dom flesta lärarena är "aa mdn jag kan inte gör något åt det" jag bara ok din **** o sånt där o sen så gick min kompis m som jag va med till dom o så sa hon ja dom pranka dig, o jag o min andra kompis l titta på varandra o var helt chockade, liksom det är inte något roligt prank tycker jag! O senare så prata jag ej med i o e längre!
Så det var en dag jag ej vill vara riktigt i skolan.

Men ja det var nu långt så vi hörs nån annan dag!

Ha det gött så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards