LightNight

Alla inlägg under oktober 2015

Av Celine - 25 oktober 2015 19:18

Ja nu så sitter jag här i typ inte gör något bara sitter på min säng, o så måste man ju ha ont i nacken som vanligt! Jag kan typ inte rör mig med min högra arm det är hemskt!
Ni som har haft det/har det vet hur jag känner mig.

Nu för två dagar sen ungefär så var det sista skoldagen innan höstlov!!! Jag saknar faktigst skolan lite gran också om jag böejar om en vecka igen men det är väll för jag känner mig så ensam just nu.
Det värsta är vi har fått engelska läxa över lovet, alltså vilken skola får det nu för tiden!

Nu till något annat som har hänt efter nästan 4 månader! Har städat mitt rum, det var inte alls så mycket som det såg ut som men nu så får man väll försöka leva med ett städat rum o japp!

Jag har ju aldrig vart på en konsert, några ksk visste det några inte (ingen visste det förutom familj o vänner) o äntligen nästa år den första juni ska jag på 5 sos konsert asså vilken tur man kan ha men det dumma är mitt i veckan! Men jag skiter i jag ska gå iallafall men jag ville inte gå själv i ingen annan kompis kan elr får inte följa med så jag fråga en familj medlem så min mamma skulle följa med. Jag ska också för första gången till stockholm alltså vilken lyx jag kan ha som aldrig vart på en konsert elr i stockholm!!! Men ja vi får väll höras snart igen

Ha det gött så länge bye?

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards