LightNight

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Celine - 9 juni 2015 16:03

sry för att jag inte har bloggat på 3 dagar men jag har haft det stressigt! Så AA men idag så var jag i skolan o tränade med klass i kyrkan för skolavslutningen. Det gick ganska bra! Jag tycker att vi sjunger högt o tydligt. Men AA jag har precis lagt upp en vardaglig sminkning på min kanal! Inte på ytb! Har en kanal på videofyme. Det är mycket bättre där tycker jag! Så ni kan ju kika in på min kanal å prenumerera på mig! Heter Sicco där. O så kommer jag sminka mig till 7:an o AA! Men om snart en dag är det dags att börja gråta o vara glad att det är sommarlov!!! Kommer ändå sakna min klass skit mycket! För vi kommer ej gå på samma skola längre. Men nu, snart, om en vecka, den 16 juni så ska jag till Tyskland! Kommer då inte blogga för jag pallar ej! Men kommer ta bilder så när jag är hemma igen så kommer jag att blogga!!! Lovar er ! Men nu så ska jag äta så vi hörs imorron !!

Ha det gött så länge!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards