LightNight

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Celine - 30 juni 2015 11:22

jag kom hem den 26/6 juni! är så hemskt ledsen att jag inte blogga den tiden jag var hemma igen! men jag palla bara inte så nu ska jag försöka göra varje vecka minst en gång. jag vet att jag har sagt att jag ska göra varje dag men jag tycker det blir för jobbigt. men som sagt ska jag försöka att göra minst en gång i veckan.   


så nu så länge jag har varit hemma i sverige igen så har jag typ inte gjort något skit!! jag har bara vart med min bästis, o letat efter en bra serie att se på. jag har hittat 3 st:

1. Glee

2. the next step

3. Awkward


jag har börjat med glee igå r men jag såg bara ett avsnitt, sen såg jag the next step som handlar om dans o så vidare o nu ska jag snart se på awkward efter jag har städat min säng!!!!! hehe 


Juste! glömde säga att igår var jag också på biblioteket o gjorde ett låne kort o så låna vi spel där! ja annars gjorde jag inget speciellt! så vi hörs då imorron eller nästa vecka


ha det gött så länge!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lightnight

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards